Metody nauczania

    W celu lepszego dotarcia do ucznia uznaliśmy, że grupy będą liczyły MAX 4-5- osób czyli wyjątkowo sprzyjające rozwojowi ucznia.

    *wyjątek grupy FCE, CAE o godz.18,19* - dużo więcej czytania i ćwiczeń - tu max 6 osób.

    *grupy w Szkole Podstawowej klasy 1-3 - max 6 osób.

    Utrwalają przytulny charakter zajęć domowych z których wywodzi się A-way.

    Nieustannie uaktualniamy podręczniki. Cykl życia książki to max 3 lata. W doborze podręczników pomagają metodycy i przedstawiciele handlowi wydawnictw Macmillan, Egis, Pearson, Oxford.

    Matematyka poprzez nowoczesność, nowe technologie i wzmacnianie słabszych kompetencji ucznia przy równoczesnym budowaniu pewności siebie.

    Elementy wspólne na wszystkich zajęciach:

    • wykorzystanie tablicy multimedialnej INQ - 65 cali.
    • materiały:  Oxford, Longman, Egis, Macmillan
    • dodatkowe materiały wizualne: realia, mapy, plansze, plakaty, ulotki, gazety, magazyny, encyklopedie, słowniki dwujęzyczne, jednojęzyczne.
    • zajęcia w salach wypełnionych autentycznymi przedmiotami z krajów anglojęzycznych

    Zerówka -zajęcia dla najmłodszych 6-7 lat

    • całe zajęcia mówione, pisanie na lekcji to około 5 wyrazów w ćwiczeniach
    • powtarzanie z nauczycielem
    • nagrywanie piosenek


    Klasy 1-3 - prowadzi pani Aleksandra Stawska, nauczycielka SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie

    • początek pracy z podręcznikiem
    • łagodne przechodzenie z piosenek do książek i materiałów multimedialnych
    • rozbudowanie ciekawości ucznia


    Klasy 4-8 - prowadzi pani Aleksandra Stawska, nauczycielka SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie, prowadzi pan Paweł Stawski - nauczyciel w SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie
     

    • naturalny neurolingwistyczny rozwój słownictwa
    • ćwiczenia i gry zakotwiczające nauczane słownictwo
    • klasy 5: pokazywanie, uświadamianie i utrwalanie struktur gramatycznych


    SP, Gimnazjum - prowadzi pani Aleksandra Stawska, nauczycielka SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie, prowadzi pan Paweł Stawski - nauczyciel w SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie

    • połączenie wszystkich elementów z 1-6 w bardziej dojrzały sposób oraz ukierunkowanie na egzaminy FCE i CAE
    •  dwa poziomy podstawowy i rozszerzony

    Matura - prowadzi pani Aleksandra Stawska, nauczycielka SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie, doświadczony nauczyciel licealny, prowadzi pan Paweł Stawski - nauczyciel w SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie
    powtórzenie materiału i uzupełnienie braków - matura podstawowa i rozszerzona wg nowej podstawy programowej

    FCE, CAE, CPE -prowadzi pani Aleksandra Stawska, nauczycielka SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie, prowadzi pan Paweł Stawski - nauczyciel w Gimnazjum w Izabelinie
    - dla pragnących poświadczenia certyfikatem swoich umiejętności

    Dorośli - prowadził pan Waldemar Gzubicki - nauczyciel SP i Gimnazjum w Izabelinie, prowadzi pan Paweł Stawski - nauczyciel w SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie

    ♦ Nauka General English - po prostu angielski

    • odświeżenie materiału
    • przełamanie bariery mówienia
    • nie mówmy od razu o gramatyce...można mówić przyzwoicie bez nieustannej analizy gramatyki.
    • anegdoty
    • plotkowanie po angielsku

    ♦ Business English - prowadzi pan Paweł Stawski, nauczyciel w SP, kiedyś Gimnazjum w Izabelinie, absolwent UW i SGH
    Forma pracy:

    • indywidualnie - dla osób chcących pracować 1 na 1
    • w parach - gdy chcesz uczyć się ze znajomym
    • w grupach 3 osobowych
    • w grupach 4 osobowych - najbardziej ekonomiczna opcja
    • w grupach 6 osobowych - CAE
MATEMATYKA
Prowadzi pan Paweł Stawski
Wieloletni korepetytor matematyki na wszelakich poziomach.
Podstawową metodą jest wspólne z uczniem dochodzenie do rozwiązania. Ważne jest nauczanie myślenia kreatywnego. Utrwalamy dokonywanie niezbędnego zapisu, aby uzyskać jak najwyższe wyniki w szkole i na egzaminach.